poniedziałek, 1 lipca 2013

Juni war noch schwieriger als ich gedacht habe! Proben, Konzerte, Probespiele und Prüfungen... Ich muss auch zugeben, dass ohne ein paar richtige Parties ging es nicht ;) Aber jetzt es ist schon vorbei, und ab Freitag habe ich endlich Ferien! :) Mit letzte Kräfte habe ich am Donnerstag das Konzert in der nähe von Salzburg gespielt. Wir waren um 3 in der Nacht wieder in Wien, und Ich musste noch packen... naja, ist halt manchmal so... Ich schlief 4 Stunden, und gleich am Freitag in der Früh bin nach Baden-Baden los gefahren, zu den besten Mann auf der Welt! :) Jetzt bin ich schon da und letztes Wochenende verbrachten wir mit J. fürs Nichtstun :) Spazieren, Restaurants, Cafés und Gespräche. Wir Genießen uns gegenseitig, nach fast 3 Wochen! Also Ja! Mit gutem Gewissen sage ich: Ich habe es verdient! :)
Und jetzt mein letztes Outfit!

Ich wünsche euch einen schönen Tag! Melde mich bald wieder! xxx



Czerwiec okazał się trudniejszy niż myślałam! Próby, koncerty, audycje i egzaminy... Choć muszę przyznać, że nie obyło się bez paru konkretnych imprez ;) Ale teraz to już koniec, i od piątku zaczęły się wakacje! :) Na ostatkach sił zagrałam w czwartek przecudowny koncert pod Salzburgiem. Wróciliśmy o 3 w nocy do Wiednia, a mnie czekało jeszcze pakowanie... no cóż, bywa i tak... Spałam 4 godziny i w piątek rano wyruszyłam w 8-godzinną podróż do Baden-Baden, do najwspanialszego mężczyzny na świecie :) teraz już jestem na miejscu i ostatni weekend spędziłam z J. na leniuchowaniu :) Spacery, restauracje, kawiarenki i rozmowy! Cieszenie się sobą nawzajem po prawie 3 tygodniach! Tak! Z czystym sumieniem powiem: zasłużylam! :)
A teraz mój ostatni Outfit!

Życzę Wam miłego dnia! Odezwę się znów za niedługo! xxx



































blouse Review / skirt , jacket H&M / shirt Vero Moda / tights Calzedonia

shoes Ripley bag , earrings Primark / watch Fossil

5 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) torba jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful look!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :)
    zapraszam do mnie : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka! Z taki nadrukiem jak Ty masz torbę ja mam teczkę <3 Przybij piątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for your comment! i follow you with GFC and Bloglovin now!
    Do you also follow me by Bloglovin?
    Have a wonderful weekend!!!:)))
    Besos, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń